Balandžio 22-24 d. Lietuvos konsulinis pareigūnas dirbs Malmėje
Lietuvos Respublikos ambasada Švedijoje 2024 m. balandžio 22-24 d. rengia konsulinę misiją Malmėje, Švedijoje.Lietuvos konsulinis pareigūnas tomis dienomis priims šiuos Lietuvos Respublikos piliečių dokumentus:
- prašymus išduoti ar pakeisti pasą ir asmens tapatybės kortelę;
- ilgesniam nei 6 mėnesių laikotarpiui iš Lietuvos išvykusių piliečių gyvenamosios vietos deklaracijas;
- prašymus išduoti asmens grįžimo pažymėjimą;
- pranešimus apie prarastus asmens dokumentus;
- prašymus įtraukti į apskaitą užsienio valstybėje įregistruotus civilinės būklės aktus;
- prašymus pakeisti vardą, pavardę;
- prašymus išduoti civilinės būklės aktą patvirtinančius įrašus;
- prašymus išduoti konsulines pažymas.
Konsulinė misija vyks adresu: Hyregatan 9, 211 21 Malmö, asmenys bus priimami balandžio 22 ir 23 dienomis nuo 9.30 iki 12.00 val. ir nuo 13.00 iki 17.00 val., balandžio 24 d. nuo 9.30 iki 12.00 val. ir nuo 13.00 iki 16.00 val.
Konsulinės misijos metu bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę ir registracijos patvirtinimą gavę asmenys. Registracija į priėmimą vyksta elektroninės registracijos sistemoje iki balandžio 15 dienos. Viena registracija skirta vienam asmeniui. Konsulinių misijų metu konsulinių paslaugų mokestis didinamas 50 proc. (konsulinio mokesčio dydžiai skelbiami čia).
Registruojantis reikia rinktis paslaugą „Registracija į priėmimą konsulinės misijos Malmėje metu“ ir laukelyje „Papildoma informacija“ įrašyti asmens, kuriam bus reikalinga paslauga, vardą, pavardę, asmens kodą arba gimimo datą ir dėl kokios paslaugos norima kreiptis.
Informacija apie konsulinės misijos pareigūnų atliekamas funkcijas ir reikalingus pateikti dokumentus skelbiama Lietuvos ambasados Švedijoje interneto svetainėje, pasiteirauti dėl teikiamų konsulinių paslaugų galite el. paštu kons.se@urm.lt. Šiuo el. paštu kreiptis taip pat kviečiami asmenys, kuriems reikalinga tik konsultacija dėl atstovybės teikiamų konsulinių paslaugų ir kurie nepageidauja registruotis dokumentų misijos metu pateikimui.
Prašome prieš registruojantis į konsulinę misiją įvertinti, ar reikalingos Lietuvos institucijų paslaugos nebūtų galima gauti nuotoliniu būdu. Toliau pateikiame užsienyje gyvenantiems Lietuvos piliečiams aktualių paslaugų sąrašą ir nuorodas į portalus, per kuriuos reikėtų kreiptis dėl šių paslaugų:
- pranešimas apie asmens tapatybę ir pilietybę patvirtinančio dokumento praradimą;
- išvykimo iš Lietuvos deklaravimas;
- pažymos apie pradėtą ikiteisminį tyrimą ar teistumą (neteistumą) išdavimas;
- užsienyje registruotų civilinės būklės aktų įtraukimas į apskaitą Lietuvoje;
- civilinės būklės aktų įrašus liudijančių išrašų ir jų daugiakalbių formų išdavimas;
- pažymų dėl šeiminės padėties ir apie kliūčių santuokai nebuvimą išdavimas;
- gimimo registravimas;
- tėvystės pripažinimo registravimas;
- prašymo registruoti santuoką pateikimas;
- vardo, pavardės keitimas dėl užsienio valstybėje įregistruotų civilinės būklės aktų įtraukimo į apskaitą Lietuvoje;
- sutarčių, įgaliojimų, pareiškimų ir kitų dokumentų tvirtinimas (išskyrus testamentų tvirtinimą ir jų priėmimą saugoti bei fakto, kad asmuo gyvas ir yra tam tikroje vietoje, tvirtinimą);
Elektroninio archyvo informacinė sistema
- darbo stažą ir gautą atlyginimą patvirtinančių dokumentų išdavimas;
- civilinį metrikacijos faktą (gimimo, santuokos, santuokos nutraukimo ar mirties) iki 2007 metų patvirtinančių dokumentų išdavimas;
- gyvenimo Lietuvoje faktą (iki 1942 m.) ir šeimos sudėtį patvirtinančių dokumentų išdavimas;
- kitų dokumentų, patvirtinančių tam tikrus juridinius faktus, išdavimas.