Lietuvos Respublikos ambasada Švedijos Karalystėje skelbia atranką į raštvedžio (-ės) (ambasadoriaus padėjėjo (-os)) pareigybę
Reikalavimai:
- Turėti aukštąjį arba jam prilygintą aukštąjį išsilavinimą.
- Mokėti lietuvių ir švedų kalbas ne žemesniu kaip C1 lygiu ir anglų – ne žemesniu kaip B2 lygiu.
- Žinoti raštvedybos taisykles, mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu).
- Sugebėti savarankiškai organizuoti savo darbą, pasirinkti darbo metodus, turėti specialių darbo įgūdžių.
- Mokėti kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją.
- Gebėti bendrauti, būti iniciatyviam ir pareigingam.
- Saugoti valstybės ir tarnybos paslaptis, sužinotas einant tarnybines pareigas.
- Laikytis profesinės etikos reikalavimų.
- Turėti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka išduotą leidimą dirbti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „konfidencialiai“.
Funkcijos:
- Registruoti gaunamus ir siunčiamus raštus, tvarkyti ambasados vardu gaunamą elektroninį paštą.
- Rengti raštus informacinio bei organizacinio pobūdžio klausimais.
- Atsiliepti į telefonų skambučius ir teikti bendrą informaciją bei atsakyti į elektroninius informacinio pobūdžio laiškus.
- Tvarkyti Ambasados archyvą.
- Kaupti ir teikti bendro pobūdžio informaciją suinteresuotoms institucijoms ar asmenims apie Lietuvą.
- Atlikti ambasadoriaus padėjėjo funkcijas.
- Dalyvauti organizuojant Ambasados priėmimus ir kitus renginius.
- Vykdo kitus Ambasados vadovo pavedimus.
Susidomėjusius prašome siųsti savo gyvenimo aprašymą ir trumpą motyvacinį laišką elektroniniu paštu amb.se@urm.lt iki 2016 m. kovo 15 d. (imtinai).
Pirminę atranką praėję kandidatai bus kviečiami pateikti gyvenimo aprašyme pateiktą informaciją pagrindžiančius dokumentus ir atvykti į pokalbį dėl darbo arba apie jį pasikalbėti telefonu.
Atrinktas kandidatas turės gauti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka išduotą leidimą dirbti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „konfidencialiai“.