*alt_site_homepage_image*
lt
en

Naujienos

RSS

Lietuvos Respublikos ambasada Švedijos Karalystėje skelbia atranką administratoriaus (-ės) pareigybei užimti

Lietuvos Respublikos ambasada Švedijos Karalystėje skelbia atranką Lietuvos Respublikos ambasados Švedijos Karalystėje administratoriaus (-ės), dirbančio (-ios) pagal terminuotą darbo sutartį, pareigybei užimti. Atrinktam kandidatui bus siūloma sudaryti terminuotą darbo sutartį nuo 2020 m. liepos 1 d. iki 2021 m. birželio 30 d. (su galimybe sutartį pratęsti). Pareiginės algos koeficientas nuo 8,93, papildomai mokami butpinigiai, apmokamos darbuotojo sveikatos draudimo išlaidos. Numatomas 3 mėn. bandomasis laikotarpis.

Reikalavimai:

  1. Turėti ne žemesnį nei aukštąjį neuniversitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
  2. Mokėti anglų kalbą (raštu ir žodžiu) ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo (C1) lygiu; lietuvių kalbą (raštu ir žodžiu) – ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo (C2) lygiu;
  3. Gebėti dirbti kompiuteriu („MS Office“ programų paketu), gebėti naudoti ambasadoje veikiančias kompiuterines informacines sistemas priskirtoms funkcijoms atlikti;
  4. Turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija);
  5. Būti susipažinusiam su LR teisės aktais ir URM dokumentais, reglamentuojančiais atstovybės administracinę, finansinę, ūkinę veiklą;
  6. Išmanyti raštvedybos, protokolo reikalavimus;
  7. Atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti arba susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Konfidencialiai“.

Pagrindinės funkcijos:

  1. Rengia metinius atstovybės išlaidų sąmatos projektus, mėnesines ir metines išlaidų įvykdymo ataskaitas, nustatytais terminais jas teikia URM Finansų departamentui;
  2. Vairuoja ambasados automobilius.
  3. Atsako už materialinių vertybių apskaitą;
  4. Rengia mokėjimų pavedimus, atsako už įrašų teisingumą ir terminų laikymąsi;
  5. Atlieka viešųjų pirkimų verčių apskaitą;
  6. Dalyvauja trumpalaikio ir ilgalaikio turto metinėje inventorizacijoje;
  7. Dalyvauja medžiagų ir materialinių vertybių nurašyme;
  8. Atsako už ambasados ir rezidencijos materialųjį turtą pagal visiškos individualios materialinės atsakomybės sutartį;
  9. Organizuoja atstovybės ir rezidencijos patalpų priežiūrą;
  10. Organizuoja ir vykdo prekių, paslaugų ir darbų viešuosius pirkimus;
  11. Aprūpina ambasados darbuotojus ūkinėms, kanceliarinėmis priemonėmis;
  12. Tvarko gaunamų ar įsigyjamų materialinių vertybių apskaitą, bei susidėvėjusio ar netinkamo naudoti inventoriaus nurašymą;
  13. Užtikrina, kad ambasadoje esantys įrenginiai, prietaisai būtų techniškai tvarkingi ir tinkamai naudojami;
  14. Užtikrina apsaugos ir saugos reikalavimų vykdymą atstovybėje ir rezidencijoje;
  15. Organizuoja transporto priemonių remontą, reikalingas technines apžiūras.

Privalumai:

  1. Švedų kalbos pagrindai.

Kviečiame kandidatus, atitinkančius keliamus reikalavimus, iki 2020 m. balandžio 30 d. 17.00 val. (Švedijos laiku) atsiųsti savo gyvenimo aprašymą (CV), motyvacinį laišką lietuvių kalba ir asmens dokumento kopiją el. pašto adresu amb.se@urm.lt. Pirminę atranką praėję kandidatai bus kviečiami pokalbiui. Atrinktam kandidatui bus siūloma sudaryti terminuotą darbo sutartį.

Informacija teikiama telefonu +46 8 667 54 55 arba el. paštu amb.se@urm.lt.