*alt_site_homepage_image*
lt
en

Naujienos

RSS

Gegužės 24 d. Lietuvos konsuliniai pareigūnai dirbs Malmėje

Gegužės 24 d. Lietuvos konsuliniai pareigūnai dirbs Malmėje

Lietuvos Respublikos ambasada Švedijoje 2025 m. gegužės 24 d. rengia konsulinę misiją Malmėje, Švedijoje.

Lietuvos konsulinis pareigūnas konsulinės misijos metu priims šiuos Lietuvos Respublikos piliečių dokumentus:

  • prašymus išduoti ar pakeisti pasą ir asmens tapatybės kortelę;
  • ilgesniam nei 6 mėnesių laikotarpiui iš Lietuvos išvykusių piliečių gyvenamosios vietos deklaracijas;
  • prašymus išduoti asmens grįžimo pažymėjimą;
  • pranešimus apie prarastus asmens dokumentus;
  • prašymus įtraukti į apskaitą užsienio valstybėje įregistruotus civilinės būklės aktus;
  • prašymus pakeisti vardą, pavardę;
  • prašymus išduoti civilinės būklės akto įrašų išrašus;
  • prašymus išduoti konsulines pažymas.

Konsulinė misija vyks adresu: Hyregatan 9, 211 21 Malmö, asmenys bus priimami nuo 9.00 val. iki 12.00 val. ir nuo 13.00 val. iki 17.00 val.

Konsulinės misijos metu bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę ir registracijos patvirtinimą gavę asmenys. Registracija į priėmimą vyksta elektroninės registracijos sistemoje iki gegužės 23 dienos. Viena registracija skirta vienam asmeniui. Konsulinių misijų metu konsulinių paslaugų mokestis didinamas 50 proc. (konsulinio mokesčio dydžiai skelbiami čia). 

Registruojantis reikia rinktis paslaugą „Registracija į priėmimą konsulinės misijos Malmėje metu“ ir laukelyje „Papildoma informacija“ įrašyti asmens, kuriam bus reikalinga paslauga, vardą, pavardę, asmens kodą arba gimimo datą ir dėl kokios paslaugos norima kreiptis.

Informacija apie konsulinės misijos pareigūnų atliekamas funkcijas ir reikalingus pateikti dokumentus skelbiama Lietuvos ambasados Švedijoje interneto svetainėje, pasiteirauti dėl teikiamų konsulinių paslaugų galite el. paštu kons.se@urm.lt. Šiuo el. paštu kreiptis taip pat kviečiami asmenys, kuriems reikalinga tik konsultacija dėl atstovybės teikiamų konsulinių paslaugų ir kurie nepageidauja registruotis dokumentų misijos metu pateikimui.

Prašome prieš registruojantis į konsulinę misiją įvertinti, ar reikalingos Lietuvos institucijų paslaugos nebūtų galima gauti nuotoliniu būdu. Toliau pateikiame užsienyje gyvenantiems Lietuvos piliečiams aktualių paslaugų sąrašą ir nuorodas į portalus, per kuriuos reikėtų kreiptis dėl šių paslaugų.

Lietuvos valstybės teikiamas viešąsias elektronines paslaugas galima gauti, turint naujos kartos Lietuvos piliečio asmens tapatybės kortelę (ATK) (naudojimosi instrukcija), išduotą po 2021-08-12, mobilųjį įrenginį su NFC technologija ir atsisiųsta programėle mCard LTU iš AppStore arba GooglePlay.

Asmenims, turintiems iki 2024 m. sausio 1 d. išduotą ATK ir ją naudojantiems kaip kvalifikuoto elektroninio parašo priemonę eNotaras informacinėje sistemoje teikiamoms paslaugoms gauti, rekomenduojama kreiptis dėl nemokamo kortelės pakeitimo. Daugiau informacijos skelbiama čia.

Elektronines paslaugas galima gauti jungiantis ir kitomis elektroninės atpažinties priemonėmis.