*alt_site_homepage_image*
lt
en

Naujienos

RSS

Ambasada Švedijoje skelbia atranką į administratoriaus pareigybę

Lietuvos ambasada Švedijoje skelbia atranką į ambasados administratoriaus pareigybę. Atrinktam kandidatui bus mokamas nustatyto dydžio mėnesinis darbo užmokestis, siūloma sudaryti terminuotą darbo sutartį.

Reikalavimai:

  1. Turėti aukštąjį neuniversitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
  2. Mokėti anglų kalbą (raštu ir žodžiu) ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C2 lygiu; lietuvių kalbą (raštu ir žodžiu) – ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C2 lygiu;
  3. Gebėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu), gebėti naudoti ambasadoje veikiančias kompiuterines informacines sistemas priskirtoms funkcijoms atlikti;
  4. Turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija);
  5. Būti susipažinusiam su LR teisės aktais ir URM dokumentais, reglamentuojančiais atstovybės administracinę, finansinę, ūkinę veiklą;
  6. Išmanyti raštvedybos, protokolo reikalavimus;
  7. Atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti arba susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „konfidencialiai“.

Pagrindinės funkcijos:

  1. Rengia metinius atstovybės išlaidų sąmatos projektus, mėnesines ir metines išlaidų įvykdymo ataskaitas, nustatytais terminais jas teikia URM Finansų departamentui;
  2. Atsako už materialinių vertybių apskaitą;
  3. Rengia mokėjimus pavedimu, atsako už įrašų teisingumą ir terminų laikymąsi;
  4. Atlieka viešųjų pirkimų verčių apskaitą;
  5. Dalyvauja trumpalaikio ir ilgalaikio turto metinėje inventorizacijoje;
  6. Dalyvauja medžiagų ir materialinių vertybių nurašyme;
  7. Atsako už ambasados ir rezidencijos materialųjį turtą pagal visiškos individualios materialinės atsakomybės sutartį;
  8. Organizuoja atstovybės ir rezidencijos patalpų priežiūrą;
  9. Organizuoja ir vykdo prekių, paslaugų ir darbų viešuosius pirkimus;
  10. Aprūpina ambasados darbuotojus ūkinėms, kanceliarinėmis priemonėmis;
  11. Tvarko gaunamų ar įsigyjamų materialinių vertybių apskaitą, bei susidėvėjusio ar netinkamo naudoti inventoriaus nurašymą;
  12. Užtikrina, kad ambasadoje esantys įrenginiai, prietaisai būtų techniškai tvarkingi ir tinkamai naudojami;
  13. Užtikrina apsaugos ir saugos reikalavimų vykdymą atstovybėje ir rezidencijoje;
  14. Organizuoja transporto priemonių remontą, savalaikes technines apžiūras;
  15. Vairuoja ambasados automobilius.

Privalumai:

  1. Švedų kalbos pagrindai.

Kviečiame kandidatus, atitinkančius keliamus reikalavimus, iki 2017 m. spalio 25 d. atsiųsti savo gyvenimo aprašymą (CV) ir motyvacinį laišką lietuvių ir anglų kalbomis adresu Grevgatan 5, 114 53 Stockholm; el. pašto adresu amb.se@urm.lt, arba faksu +46 8 667 54 56.