Lietuvos Respublikos ambasada Švedijos Karalystėje skelbia atranką užimti raštvedžio (-ės) pareigybę

Lietuvos Respublikos ambasada Švedijos Karalystėje skelbia atranką Lietuvos Respublikos ambasados Švedijos Karalystėje raštvedžio (-ės) pareigybei užimti
Planuojama darbo ambasadoje pradžia – 2025 m. liepos mėnesis. Su atranką laimėjusiu kandidatu (-e) bus sudaroma terminuota darbo sutartis ne ilgesniam nei 1 metų laikotarpiui, po patikros išduoti leidimą ar suteikti teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.
Mes siūlome:
- Pareiginė alga nuo 1 928–2 857 Eur. (bruto).
- Išmoką apsirūpinti gyvenamosiomis patalpomis (nuo 1030 Eur.)
- Sveikatos draudimą (jei darbuotojas(-a) pasirinks mokėti mokesčius Lietuvos Respublikai);
Reikalavimai:
- Turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
- Mokėti anglų kalbą – ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu; švedų kalbą – ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
- Mokėti dirbti kompiuteriu („MS Office“ programiniu paketu);
- Išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
- Gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
- Sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- Būti susipažinęs su teisės aktais ir tarptautiniais susitarimais, reglamentuojančiais konsulinę veiklą;
- Atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti arba susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma ,,Riboto naudojimo“, arba nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.
Funkcijos:
- pagal kompetenciją prisideda prie konsulinių funkcijų vykdymo, vadovaujantis Konsulinio statuto 14-42 straipsnių nuostatomis;
- teikia informaciją interesantams konsuliniais klausimais, rengia konsulinę informacinę medžiagą, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
- atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
- priima lankytojus, konsulinius dokumentus, tvarko konsulinę korespondenciją;
- rengia konsulinius dokumentus, dokumentų projektus;
- pagal kompetenciją palaiko ryšius su kitomis institucijomis konsuliniais klausimais;
- atlieka konsulinių dokumentų vertimus raštu;
- formuoja konsulinių dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą ir tvarko archyvą;
- pagal kompetenciją palaiko ryšius su lietuvių bendruomene;
- ruošia konsulinius dokumentus siųsti diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu, tvarko diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu gautus konsulinius dokumentus;
- vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.
Privalumas – administracinio darbo patirtis.
Pretendentai (-ės), atitinkantys (-čios) pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys (-čios) dalyvauti atrankoje, iki 2025 m. gegužės 26 d. 17.00 val. (Švedijos laiku) elektroniniu paštu amb.se@mfa.lt turi pateikti gyvenimo aprašymą, motyvacinį laišką ir išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas.
Pokalbiai su atrinktais(-omis) kandidatais(-ėmis) planuojami 2025 m. birželio 3-4 d. nuotoliu MS Teams platformoje arba Lietuvos Respublikos ambasados Švedijos Karalystėje patalpose.
Papildoma informacija teikiama elektroniniu paštu amb.se@mfa.lt.