*alt_site_homepage_image*
lt
en

Naujienos

RSS

Lietuvos Respublikos ambasada Švedijos Karalystėje skelbia atranką užimti raštvedžio (-ės) pareigybę

Lietuvos Respublikos ambasada Švedijos Karalystėje skelbia atranką užimti raštvedžio (-ės) pareigybę

Lietuvos Respublikos ambasada Švedijos Karalystėje skelbia atranką Lietuvos Respublikos ambasados Švedijos Karalystėje raštvedžio (-ės) pareigybei užimti

Planuojama darbo ambasadoje pradžia – 2025 m. liepos mėnesis. Su atranką laimėjusiu kandidatu (-e) bus sudaroma terminuota darbo sutartis ne ilgesniam nei 1 metų laikotarpiui, po patikros išduoti leidimą ar suteikti teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.

Mes siūlome:

  • Pareiginė alga nuo 1 928–2 857 Eur. (bruto).
  • Išmoką apsirūpinti gyvenamosiomis patalpomis (nuo 1030 Eur.)
  • Sveikatos draudimą (jei darbuotojas(-a) pasirinks mokėti mokesčius Lietuvos Respublikai);

Reikalavimai:

  1. Turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
  2. Mokėti anglų kalbą – ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu; švedų kalbą – ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
  3. Mokėti dirbti kompiuteriu („MS Office“ programiniu paketu);
  4. Išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
  5. Gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
  6. Sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  7. Būti susipažinęs su teisės aktais ir tarptautiniais susitarimais, reglamentuojančiais konsulinę veiklą;
  8. Atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti arba susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma ,,Riboto naudojimo“, arba nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.

Funkcijos:

  1. pagal kompetenciją prisideda prie konsulinių funkcijų vykdymo, vadovaujantis Konsulinio statuto 14-42 straipsnių nuostatomis;
  2. teikia informaciją interesantams konsuliniais klausimais, rengia konsulinę informacinę medžiagą, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
  3. atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
  4. priima lankytojus, konsulinius dokumentus, tvarko konsulinę korespondenciją;
  5. rengia konsulinius dokumentus, dokumentų projektus;
  6. pagal kompetenciją palaiko ryšius su kitomis institucijomis konsuliniais klausimais;
  7. atlieka konsulinių dokumentų vertimus raštu;
  8. formuoja konsulinių dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą ir tvarko archyvą;
  9. pagal kompetenciją palaiko ryšius su lietuvių bendruomene;
  10. ruošia konsulinius dokumentus siųsti diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu, tvarko diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu gautus konsulinius dokumentus;
  11. vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Privalumas – administracinio darbo patirtis.

Pretendentai (-ės), atitinkantys (-čios) pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys (-čios)  dalyvauti atrankoje, iki 2025 m. gegužės 26 d. 17.00 val. (Švedijos laiku) elektroniniu paštu amb.se@mfa.lt turi pateikti gyvenimo aprašymą, motyvacinį laišką ir išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas.

Pokalbiai su atrinktais(-omis) kandidatais(-ėmis) planuojami 2025 m. birželio 3-4 d. nuotoliu MS Teams platformoje arba Lietuvos Respublikos ambasados Švedijos Karalystėje patalpose.

Papildoma informacija teikiama elektroniniu paštu amb.se@mfa.lt.